Black+Decker
Black & Decker ხდება Black + Decker
ახალი იდენტობა, რომელიც საერთაშორისო მასშტაბით გავრცელდება, შეიმუშავა ლიპინკოტმა.
ლიპინკოტი სამუშაოდ გასულ წელს დაინიშნა, მანამდე მან Black + Decker-ის დის ბრენდი სტენლის რებრენდინგი მოახდინა.
საკონსულტაციო კომპანია ამბობს, რომ ის მიზნად ისახავდა ფოკუსირებას "ნაკლებად დიზაინზე - იმის უზრუნველსაყოფად, რომ ყველაფერი ლოგოდან, შეფუთვამდე და თუნდაც ხელის ვაკებსა და ელექტრული ხელსაწყოებზე ნაკლები გაფორმება და აქცენტი ფაქტობრივი პროდუქტების არსებაზე იყო".
ლიპინკოტი ამბობს, რომ ის მიზნად ისახავდა ბრენდს ეგრძნო თავი „ძირითადად ადამიანურად, რათა ასახავდეს ბლექ + დეკერის უნარს, გადააქციოს საშინელი დავალება მიღწევის განცდად“.
მას ასევე სურდა შეექმნა ბრენდი, რომელიც იყო „საკმარისად მრავალმხრივი, რათა ჩამოეყალიბებინა ერთიანი ბოლოდან ბოლომდე მომხმარებელთა მოგზაურობა“.
ახალი იდენტურობა ხედავს, რომ ლოგოს ფერის პალიტრა შემცირებულია მხოლოდ შავ და ნარინჯისფერზე, ხოლო პლუს ნიშანი ცვლის წინა ამპერსანდს.
ლიპინკოტი ამბობს, რომ იდენტობა შექმნილია იმისათვის, რომ იყოს „მარტივი, სუფთა და ძლიერი“.
მომრგვალებული ჰოლდინგი მიზნად ისახავს წინა Black + Decker პროდუქტის დაფების გამოწვევას.
შეფუთვა და პროდუქტის ბრენდირება ასევე გამარტივდა ორფეროვანი სისტემის გამოსაყენებლად.
ლიპინკოტი ამბობს, რომ მუშაობდა Black + Decker-ის თანამშრომლებთან, მომხმარებლებთან და სხვა დაინტერესებულ მხარეებთან, რათა შეემუშავებინა ბრენდის წინადადება, რომელიც ეფუძნება "ხალხის ძალაუფლებას".
Black + Decker ამბობს, რომ ის ახალი პროდუქტებითა და მარკეტინგული კამპანიებით დაეყრდნობა რებრენდს, რომელიც მიზნად ისახავს ბრენდის შემდგომ მოდერნიზაციას.
ხშირად დასმული კითხვები
გაეცანი ჩვენი მომხმარებლების მიერ ყველაზე ხშირად დასმულ კითხვებზე პასუხებს.