JBL - პირველადი პროდუქტები და სერვისები
დაარსდა: 1946 წ
დინამიკები, პორტატული Bluetooth, სახლი, წვეულება, ჭკვიანი, საბავშვო, მანქანის აუდიო, საზღვაო და პროფესიონალი; ყურსასმენები, უსადენო, ყურში, ყურზე, სპორტი, ხმაურის ამოღება, საბავშვო. JBL ასევე აქვს სრული ხაზი პროფესიონალებისა და ადგილებისთვის.
კომპანიის ისტორია
JBL-ისა და ჯეიმს ლენსინგის, მის უკან მყოფი კაცის ისტორია, გადაჭიმულია ფილმისა და სახლის ხმის ტექნოლოგიის ჩამოყალიბების წლებიდან 1920-1930-იან წლებში როკ-ენ-როლის ეპოქის სიმაღლეებამდე და მის ფარგლებს გარეთ. JBL არის მტკიცებულება იმისა, რომ დამფუძნებლის ხედვა შეიძლება კარგად იცხოვროს მისი გარდაცვალების შემდეგ, მაგრამ მხოლოდ ბრენდის ერთგული ბიზნეს მენეჯმენტის მხარდაჭერით. რადგან, ისევე როგორც ლენსინგი იყო შთაგონებული ფილმების, კონცერტებისა და სახლის შესანიშნავი ხმის სისტემების დიზაინში, მისმა საქმის უნარების ნაკლებობამ თითქმის გაანადგურა კომპანია და საბოლოოდ თვითმკვლელობამდე მიიყვანა, სანამ ბიზნეს პარტნიორი იპოვა გადარჩენის გზა. კომპანიას და ლანსინგის ხედვა მუდმივ წარმატებად აქციოს.
ისევე, როგორც დამწყებ კინოინდუსტრიამ შექმნა შესაძლებლობები ლანსინგის ორიგინალური კომპანიისთვის 1920-იან წლებში, როკ-ენ-როლის ინდუსტრიამ მოითხოვა ახალი ტიპის სპიკერების შექმნა 1970-იან წლებში. JBL-მ შექმნა დინამიკი, რომელიც შექმნილია პოპულარული Fender გიტარისთვის, რომელმაც ის მუსიკალური ინდუსტრიის წინა პლანზე აიყვანა: მისი დინამიკები ცნობილი იყო Woodstock-ში, მოგვიანებით კი ერიკ კლეპტონისა და U2 ტურნეებზე, სხვათა შორის. 1970-იან წლებში JBL-მა გააკეთა ძირითადი ინოვაციები სტუდიის ტექნოლოგიაში; 1980-იან წლებში მას უფრო მეტი მიღწევა ჰქონდა კინოს ბიზნესში. 1990-იან წლებში უფრო მეტი გარღვევა იყო დინამიკის დიზაინში; და მას შემდეგ გაგრძელდა ინოვაციების ტალღა.
აუდიო სფეროს მიღმა მყოფი კომპანიის მიერ მფლობელობის ხანმოკლე პერიოდის შემდეგ, კომპანია ახლა არის ჰარმანის მფლობელობაში, რომელიც დიდი ხნის ლიდერია აუდიო სფეროში და ახლა თავად Samsung-ის განყოფილებაა.
JBL ბრენდი კიდევ ერთხელ ადასტურებს ვნებისა და საკუთარი ხელობისადმი ერთგულების მუდმივ ღირებულებას, რომელიც კარგად გაძლებს დამფუძნებლის გარდაცვალების შემდეგ. დღეს ბრენდს იმდენი კაპიტალი აქვს, მომხმარებლებმა უნდა დარწმუნდნენ, რომ ისინი ყიდულობენ JBL-ს პირდაპირ კომპანიისგან ან ავტორიზებული გადამყიდველებისგან, რათა დარწმუნდნენ, რომ ისინი ყიდულობენ ავთენტურ პროდუქტს.
ბრენდის პიროვნება
მიუხედავად იმისა, რომ JBL პოპულარული ბრენდია საშინაო მუსიკის მოყვარულთათვის, მისი ბრენდი ეფუძნება მის როლს, რომელიც აძლიერებს მსოფლიოს საუკეთესო მუსიკოსების, სპორტსმენების და დარბაზების ხმას შვიდი ათწლეულზე მეტი ხნის განმავლობაში. როგორც ნათქვამია, JBL-ს აქვს მომხმარებელთა ძირეული გამოცდილება, რომელიც ფოკუსირებულია დაეხმაროს ადამიანებს იპოვონ მათთვის საჭირო ინფორმაცია თითოეული პროდუქტის შესახებ, ასევე სრული მხარდაჭერა და სპეციფიკაციები. აქტიური Youtube და ონლაინ საზოგადოება იძლევა უამრავ პასუხს მის პროდუქტებზე კითხვებზე.
მყიდველის პერსონა
მიუხედავად იმისა, რომ JBL პოპულარული ბრენდია საშინაო მუსიკის მოყვარულთათვის, მისი ბრენდი ეფუძნება მის როლს, რომელიც აძლიერებს მსოფლიოს საუკეთესო მუსიკოსების, სპორტსმენების და დარბაზების ხმას შვიდი ათწლეულზე მეტი ხნის განმავლობაში. როგორც ნათქვამია, JBL-ს აქვს მომხმარებელთა ძირეული გამოცდილება, რომელიც ფოკუსირებულია დაეხმაროს ადამიანებს იპოვონ მათთვის საჭირო ინფორმაცია თითოეული პროდუქტის შესახებ, ასევე სრული მხარდაჭერა და სპეციფიკაციები. აქტიური Youtube და ონლაინ საზოგადოება იძლევა უამრავ პასუხს მის პროდუქტებზე კითხვებზე.
დემოგრაფია
მუსიკის სიყვარული და ხმის ხარისხისადმი დაფასება მოიცავს ყველა ასაკობრივ და დემოგრაფიულ ჯგუფს, შეზღუდულია მხოლოდ ფინანსური შესაძლებლობებით ან ცხოვრებისეული სიტუაციით, ამიტომ ჩვეულებრივი დემოგრაფიული წესები არ ვრცელდება JBL ბრენდზე. მიუხედავად იმისა, რომ JBL-ის ბრენდის აშკარა მომხმარებელი უფრო მაღალ შემოსავალშია, ყველანაირი ადამიანი იკავებს მათ საყვარელ ბრენდებს.
დამტკიცებები და სპონსორობა
JBL-ს აქვს აქტიური ერთობლივი მარკეტინგის სტრატეგია, მათ შორის პროგრამები Hard Rock Café-სთან, New York Yankees-თან, Grammy's-თან და Brand Ambassador-ის პროგრამასთან, რომელიც მოიცავს ლიდერების ეკლექტიკურ კოლექციას მუსიკის, გართობის, ხელოვნებისა და სპორტის სპექტრში.
ხშირად დასმული კითხვები
გაეცანი ჩვენი მომხმარებლების მიერ ყველაზე ხშირად დასმულ კითხვებზე პასუხებს.